Foundation Foudation welcomes Dan Murphy!!!

Welcome to the team Dan and Indy!
Posted January 11th, 2010 by Sinclair
im the first thats what all the fagots say when theyre first to comment fukin wheenies congradulations i thought it was him fuck black box haha
Posted By: ag on January 11th, 2010 at 08:58AM PST
fuck yeah murphy rocks
Posted By: hell yeah on January 11th, 2010 at 10:39AM PST
I never saw this one comming. murphy´s tight, that´s all I can say
Posted By: back to the yard on January 11th, 2010 at 10:40AM PST
Murphy and Duffel. Interessting mix.
Posted By: Frederik on January 11th, 2010 at 12:56PM PST
lame, the foundation team isnt as good as it was back when ethan fowler was riding for them, since then a bunch of gnarly dudes left and foundation gained some alright skaters. foundation needs to turn up the good and turn down the suck
Posted By: ls on January 11th, 2010 at 04:26PM PST
Fuckin knew it!
Posted By: cORY a on January 11th, 2010 at 05:02PM PST
Murphys so straight man. cant wait to see him shred with the foundation team.its gonna be tight
Posted By: IWILLEATYOUOUT on January 12th, 2010 at 03:38AM PST
is alex goro still on the team?in
Posted By: sebastian on January 12th, 2010 at 12:19PM PST
i been a long time supporter of dan murphy, he's one of my favorite skaters i think he is gonna ad some flavor to the foundation team!
Posted By: bigsnkby on January 12th, 2010 at 07:27PM PST
damn, mystery is no longer my favorite team without Murph
Posted By: Reks on January 14th, 2010 at 09:20PM PST
DAN MFKN MURPHY TO THE MAX. ONELOVE.
Posted By: JRV on January 24th, 2010 at 01:36PM PST
Murphy is the shit. I've seen him skate a bunch of times. Mad consistent and he does everything twice as big as everyone out there.
Posted By: ALECO on January 24th, 2010 at 01:36PM PST
Post A Comment for "Foudation welcomes Dan Murphy!!!"
Name:
Comment:
Anti-Spam: